We bevinden ons geografisch ver bij elkaar vandaan, maar volgens mij geeft dat ons juist een speciale positie binnen de Nintendo-groep.
Volgens mij is het ons voornaamste doel om een belangrijk element te worden binnen de Nintendo-groep en te bewijzen dat Nintendo de juiste keuze heeft gemaakt door ons binnen te halen. Daarom wil ik ervoor zorgen dat de zeer ambitieuze projecten waar we momenteel aan werken succesvol zijn. We willen onszelf bewijzen door de doelen voor deze projecten te bereiken.
Volgens mij hebben we nu alle onderwerpen die ik in gedachten had nu wel besproken. Is er nog iets anders wat jullie kwijt willen?
Ik wil graag zeggen dat we sinds ons allereerste contact met Nintendo aanhoudend verbaasd zijn over de warme en open houding van Nintendo. Het verbaast mij altijd hoe graag mensen met ons willen werken en ons willen helpen om onze projecten te laten slagen. We zijn zeer dankbaar voor die houding bij de mensen in Japan.
Mensen die niet in Japan wonen weten dit misschien niet, maar Kyoto is een beetje een speciale plaats; Japanners van buiten de stad denken dat bedrijven in Kyoto vaak onvriendelijk zijn voor mensen uit andere gebieden. Maar dit is een algemene misvatting. Volgens mij staat de cultuur van Kyoto juist heel erg open voor nieuwe dingen. Binnen Nintendo zijn er genoeg mensen bereid om toe te geven dat ze iets niet kunnen, en ze zijn altijd blij als een ander team ze uit de brand kan helpen.
En we laten de mensen uit Kyoto hier kennismaken met de Franse keuken, zodat ze kunnen genieten van hun tijd in ons land. (lacht)