In Wii Music veranderen de Wii-afstandsbediening en Nunchuk in jouw virtuele instrumenten; speel gitaar, drum op je drumstel, blaas in je doedelzak of tokkel op je banjo.
Je kunt meer dan 60 instrumenten uitproberen, en meer dan 50 klassieke nummers op jouw manier uitvoeren. Wii Music zorgt ervoor dat iedereen met plezier het podium betreedt, terwijl je tegelijkertijd meer leert over de muzikale basisbeginselen.
Breng een bezoekje aan de officiële website om het spel van dichterbij te bekijken. Daar zul je zien (en horen) hoe makkelijk het is om jouw muzikale ik te ontdekken!