17 januari 2011 - Mis geen seconde van het Europese Nintendo 3DS Preview Event op 19 januari 2011, vanuit het comfort van je eigen woning, via de officiële live webcast. Bekijk de hoofdpresentatie, wees getuige van de eerste reacties op het draagbare systeem, ontvang een vooruitblik op de toekomstige spellen en meer!
Nintendo 3DS is het binnenkort verkrijgbare 3D-entertainmentsysteem van Nintendo dat volledige 3D in je handpalm levert, zonder dat daar een speciale bril voor nodig is.
Zorg dat je geen moment mist en bekijk de webcast die op 19 januari vanaf 15.00 live te zien is. Ga eenvoudigweg naar live.nintendo3ds.nintendo-europe.com voor alle actie en reacties van het evenement in Amsterdam.