Iwata hield een vraaggesprek met sleutelfiguren uit het Nintendo 3DS XL-ontwikkelingsteam, om licht te werpen op de kleine details en de achterliggende gedachten die komen kijken bij het bedenken van nieuwe hardware. Na afloop van dit boeiende artikel zul je het verschil weten tussen 'speling' en 'tolerantie', en tussen 'IMD' en 'FPC'!
Leer meer over de fascinerende fijne kneepjes van hardwareontwikkeling in Iwata vraagt: Nintendo 3DS XL, en lees de interviews over talloze andere onderwerpen in onze Iwata vraagt-rubriek. Kijk voor meer informatie over het systeem op de Nintendo 3DS XL-website!