De nieuwe Wii mini verschijnt op 22 maart
26 februari 2013 – Nu wereldwijd bijna 100 miljoen Wii-systemen zijn verkocht, krijgt het systeem een nieuw uiterlijk met de Wii mini die op 22 maart in de Benelux wordt gelanceerd. De Wii mini is kleiner dan het originele Wii-systeem, en is uitgevoerd in mat zwart met een rode rand. Het systeem wordt geleverd inclusief een rode Wii-afstandsbediening Plus en een rode Nunchuk, terwijl de Wii mini ook vrijwel alle Wii-accessoires ondersteunt. De Wii mini biedt geen internetmogelijkheden, maar plaatst de focus volledig op de spellen.
Om de lancering van het systeem te ondersteunen, voegt Nintendo vier nieuwe titels toe aan de Nintendo Selects-serie: Mario Party 8, Wii Sports Resort, Mario Power Tennis en Super Paper Mario.
De Wii mini is de perfecte kans om gemiste Wii-klassiekers in 2013 alsnog te spelen. Meer info over dit systeem is te vinden op onze officiële Wii mini-pagina.