Verover vanaf 27 september voetballend de wereld in Inazuma Eleven 3 voor Nintendo 3DS
19 juli 2013 – Mark Evans en zijn team van supervoetballers komen terug op 27 september 2013 in Inazuma Eleven 3: Lightning Bolt en Inazuma Eleven 3: Bomb Blast voor de Nintendo 3DS-systemen. In deze twee nieuwe versies van de populaire voetbal-RPG wordt wereldwijd gestreden om de cup van de Frontier International Championships. Lukt het Mark Evans een team te vormen dat sterk genoeg is om wereldkampioen te worden?
Bereid je voor op nieuwe, spectaculaire voetbalwedstrijden en neem het op tegen de rest van de wereld in de Frontier International Championships! Inazuma Eleven 3: Lightning Bolt en Inazuma Eleven 3: Bomb Blast worden op 27 september 2013 gelanceerd voor de Nintendo 3DS-systemen. In de anloop naar de release worden nog meer details over het spel onthuld.