Probeer in leven te blijven in een vernield, van levende doden vergeven Londen in ZombiU op WiiU, verken een nachtmerrie-achtig cruiseschip in Resident Evil Revelations op Nintendo 3DS en Wii U of reken binnen de tijd met zo veel mogelijk geïnfecteerden af in Resident Evil: The Mercenaries 3D op Nintendo 3DS. Lees meer over deze angstaanjagende titels in onze inleiding tot meeslepende horrorspellen op de Nintendo-systemen!