Speel je voor het eerst met de Wii U? Leer meer over je nieuwe systeem!
Gefeliciteerd met je Wii U-systeem! Ons nieuwste systeem voor thuisgebruik biedt een schat aan mogelijkheden voor spelers van alle leeftijden, waaronder fantasievolle videogames, streaming video, een intuïtieve internetbrowser en nog véél meer! Lees verder en leer hoe je het maximale uit je nieuwe systeem haalt.
Als je Wii U eenmaal over een internetverbinding beschikt, kun je allerlei nieuwe functies en diensten toevoegen die via systeemupdates worden verspreid. Bovendien kun je je aanmelden om automatisch gratis software te ontvangen, zodat je altijd bij de tijd bent.
Maak van je woonkamer een tennis-, bowling- of golfbaan met Wii Sports Club en probeer alle beschikbare sporten kosteloos gedurende één dag met een gratis daglicentie. En dat is nog niet alles. Je ontvangt tevens een gratis daglicentie als honkbal en boksen later dit jaar worden uitgebracht! Op de Wii Sports-website vind je meer informatie over het online spelen, de verbeterde besturing met Wii-afstandsbediening Plus, de splinternieuwe trainingsspellen en nog véél meer!
Als zingen meer iets voor jou is, probeer Wii Karaoke U by JOYSOUND dan eens! Voorzie je Mii-personage van een passende outfit, stap het podium op en zing de sterren van de hemel met een steeds maar groeiende verzameling van meer dan 1500 nummers. Je kunt het spel gratis downloaden, en er wordt zelfs een gratis licentie** van één uur beschikbaar gesteld, zodat je de titel eerst kunt uitproberen. Bepaalde hardwaresets, zoals het The Legend of Zelda: The Wind Waker HD Premium Pack en het Wii Party U Basic Pack, worden geleverd met een licentie voor zeven dagen, zodat je het spel zelfs nog langer kunt proberen! Blader door de verzameling nummers en leer meer over het spel op de Wii Karaoke U by JOYSOUND-website.
Met zo veel spellen om uit te kiezen, biedt de Wii U werkelijk iets waar spelers van alle leeftijden van kunnen genieten. Roep de familie bij elkaar voor een hilarisch feestje in Wii Party U, speel het eerste driedimensionale Super Mario-spel voor meer spelers in SUPER MARIO 3D WORLD en nog véél meer! En met nog te verschijnen toptitels als Donkey Kong Country: Tropical Freeze, Mario Kart 8 en Bayonetta 2, wordt het aanbod in 2014 en daarna alleen nog maar groter. Bekijk de Wii U-spellen op onze site als je wilt weten wat er op het moment verkrijgbaar is en wat je in de toekomst nog kunt verwachten, of bekijk de trailers hieronder.
Als je de overstap hebt gemaakt van Wii naar Wii U, kun je je bestaande spelbestanden en gedownloade spellen overzetten naar je nieuwe systeem. Dit betekent dat je al je favoriete spellen, zoals Mario Kart Wii, The Legend of Zelda: Skyward Sword, Super Mario Galaxy 2 en vele andere verder kunt spelen vanaf het punt dat je er op de Wii mee stopte. Je kunt zelfs je bestaande controllers gebruiken met de Wii U, of je spellen spelen zonder tv, op het scherm van de Wii U GamePad.*** Meer informatie hierover vind je in het hoofdstuk terugwaartse compatibiliteit. Net als met de Wii kun je de instellingen voor ouderlijk toezicht gebruiken om ervoor te zorgen dat gezinsleden alleen toegang hebben tot de content die voor hen is bedoeld. Lees het gedeelte over ouderlijk toezicht voor meer informatie.
Bezoek onze Wii U-website voor meer informatie over de Wii U, de collectie fantastische videogames en de unieke kenmerken die zorgen voor een spelervaring als geen ander!