Nadat je je eigen avatar en een aangepaste droomwereld hebt gecreëerd, begin je aan een 3D-fantasie-avontuur met meer dan 60 legendarische Disney-personages! Verken het kleurrijke stadje Castleton en de werelden eromheen, die gebaseerd zijn op Alice in Wonderland, Assepoester, Aladdin en meer. Dit is op en top Disney, van begin tot eind: ontmoet je favoriete personages, beheer een café om munten te verdienen, voer missies uit waarbij je op spoken jaagt en ga via Local Play op bezoek in de steden van je vrienden.
Maar daarmee is het plezier nog niet voorbij: er zijn in Disney Magical World drie verschillende manieren om toegang te krijgen tot gratis* en betaalde aanvullende content: via AR-kaarten die speciaal voor Disney Magical World zijn gemaakt, op Nintendo Zone-hotspots, en als downloadbare content die je in de game direct bij Castleton Air Travel vindt.
Ga naar de officiële Disney Magical World-website om Castleton en de omliggende werelden te ontdekken, en om te weten te komen hoe je alle verrassende bonusvoorwerpen kunt vinden!