Spelers kunnen hun unieke HOME-menu-ontwerpen via Miiverse delen en elkaar op die manier inspireren. In de weken en maanden na de release valt er heel wat te ontdekken want de badges en apparaten worden regelmatig gewijzigd voor steeds weer nieuwe aanpassingsmogelijkheden.