Selectie van Nintendo 3DS-games wordt op 16 oktober toegevoegd aan Nintendo Selects-serie
28 september 2015 – De Nintendo Selects-reeks bestaat uit populaire Nintendo-spellen. Of je nu een gemiste game alsnog wilt ontdekken, of een leuk spel zoekt voor de feestdagen, de Nintendo Selects-reeks biedt gevarieerde spelervaringen. Er zijn in de Nintendo Selects-reeks al twintig klassieke Wii-games verkrijgbaar voor de Wii en Wii U*, en dit aanbod wordt op 16 oktober uitgebreid met een aantal Nintendo 3DS-games voor de diverse Nintendo 3DS en Nintendo 2DS-systemen. Dit is de eerste keer dat Nintendo 3DS-games worden toegevoegd aan de Nintendo Selects-reeks.
The Legend of Zelda: A Link Between Worlds: Dit vervolg op de Super NES-titel The Legend of Zelda: A Link to the Past uit 1992 laat spelers een nieuw avontuur beleven in het koninkrijk Hyrule. Gewapend met nieuwe voorwerpen en de mogelijkheid om als muurtekening langs muren te bewegen, moet Link gevaarlijke kerkers veroveren om de harmonie te herstellen tussen twee zeer verschillende werelden.
Star Fox 64 3D: Het Star Fox-team trekt ten strijde in dit geweldige avontuur, dat oorspronkelijk onder de titel Lylat Wars in Europa is verschenen. In dit 3D-schietspel vol actie vlieg je vurend met je blasters door verwoeste stadsgebieden en dichte meteoorvelden, terwijl je ook tegen vrienden kunt strijden via draadloze communicatie.
Mario Tennis Open: Spannende tennisactie voor maximaal vier spelers, die zowel online**** als via Local Play kunnen samenspelen. Zet je tegenstander op het verkeerde been met topspin, backspin, lobs en andere effectballen. Beweeg vervolgens naar de juiste positie om je tegenstander op een verpletterend Chance Shot te trakteren!
Yoshi’s New Island: Yoshi en Baby Mario beleven een spannend platformavontuur vol klassieke Yoshi-actie, vormgegeven in diverse kleurrijke tekenstijlen. Speur overal naar tal van verzamelbare voorwerpen, en gebruik de nieuwe Mega Eggdozers om dwars door muren te beuken.
Mario Party: Island Tour: Vier een uitbundig feestje in zakformaat! Duik in 80 hilarische nieuwe minigames en deel de fun met vrienden - via Download Play kunnen vier vrienden samenspelen met slechts een enkele Game Card!
Bezitters van Nintendo 3DS- en Nintendo 2DS-systemen, kunnen uitkijken naar geweldige games wanneer op 16 oktober bovenstaande zes Nintendo 3DS-spellen worden toegevoegd aan de Nintendo Selects-reeks.