Bekijk de wereldpremière van Star Fox Zero: The Battle Begins
Opblijvers kunnen meteen na de animatiefilm een speciale Nintendo Treehouse: Live bekijken over Star Fox Zero en Star Fox Guard. Vroege vogels kunnen daarentegen op 21 april vanaf 8:00 uur Star Fox Zero: The Battle Begins bekijken op de website voor Star Fox Zero!
Kijk woensdagavond of donderdagochtend naar Star Fox Zero: The Battle Begins, de allereerste korte animatiefilm die gebaseerd is op de Star Fox-games en -personages.