Nu verkrijgbaar – The Legend of Zelda: Breath of the Wild DLC-pakket 1 - De Meesterproeven
Er staan je nieuwe avonturen te wachten in het uitgestrekte koninkrijk Hyrule, met de uitbreidingspas voor The Legend of Zelda: Breath of the Wild. De Meesterproeven, het eerste van de twee DLC-pakketten die exclusief verkrijgbaar zijn met de uitbreidingspas,* is nu beschikbaar, inclusief nieuwe uitdagingen, handige voorwerpen, nieuwe bepantsering en meer!
Op een bepaalde plek in Hyrule kun je de Zwaardproef afleggen. Je begint die uitdaging zonder pantser of wapens. Het doel is om alle vijanden in de verschillende ruimtes te verslaan. Als je deze beproeving doorstaat, kun je de kracht van het Meesterzwaard laten ontwaken, waarna het zwaard, zolang het wordt gebruikt, altijd gloeit en opgeladen is.
Je kunt de route die je hebt afgelegd bekijken in de stand Heldenspoor, of op zoek gaan naar het Reismedaillon, een handig hulpmiddel waarmee je een tijdelijk teleporteerpunt kunt creëren. Lukt het je niet om alle 900 Koroks te vinden? Ga op zoek naar het Korok-masker en zet het op. Het masker begint te trillen als er een Korok in de buurt is.
Als je alle drie de uitrustingsstukken van de Tingle-outfit draagt, kan Link 's nachts sneller rennen.
DLC-pakket 1 De Meesterproeven is nu verkrijgbaar als onderdeel van de uitbreidingspas voor The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Bovendien krijg je toegang tot de uitbreidingspasbonus, waardoor je drie nieuwe schatkisten vindt op de Vergeten Hoogvlakte. Het tweede DLC-pakket, De ballade der Uitverkorenen, verschijnt later dit jaar en bevat een nieuwe kerker, een nieuw verhaal en nog veel meer nieuwe uitdagingen.