De diverse en robuuste verzameling games voor de Nintendo Switch wordt binnenkort nog verder uitgebreid. Er zijn tientallen nieuwe games op komst van verschillende onafhankelijke ontwikkelaars en uitgevers.
In dit vlezige vervolg op de populaire 2D-platformgame spring je wederom van de muren terwijl je houtzagen ontwijkt en ongelofelijke capriolen uithaalt. Dit keer worden levels steeds moeilijker als je ze vaker uitspeelt, en dankzij de bijgewerkte besturing, het nieuwe rangsysteem en de dagelijkse uitdagingen zul je er nooit genoeg van krijgen. Super Meat Boy Forever komt eerst naar de Nintendo Switch in 2018.
Dit laatste avontuur in de Shovel Knight: Treasure Trove-saga is een koninklijk genot! Reis door vier nieuwe werelden en 30 nieuwe levels en zie hoe King Knight de troon besteeg en lid werd van de Order of No Quarter. Ook zijn er binnenkort drie nieuwe amiibo-figuren van King Knight, Plague Knight en Specter Knight verkrijgbaar. Scan ze terwijl je Shovel Knight speelt om toegang te krijgen tot exclusieve harnassen, nieuwe uitdagingen, en de mogelijkheid om feeën op te roepen die je helpen tijdens je avontuur. Shovel Knight: King of Cards wordt in het begin van 2018 uitgebracht voor de Nintendo Switch en diverse Nintendo 3DS systemen.
Er zijn zeven jaar verstreken sinds de gebeurtenissen in No More Heroes, en The Bad zint op wraak op Travis Touchdown. Net als in de originele cultklassieker zul je je een weg moeten banen door extreme levels en extravagante eindbazen moeten verslaan. De game is geïnspireerd op indie-games en bevat verschillende samenwerkingen met meerdere indie-studio's. Travis Strikes Again: No More Heroes wordt exclusief uitgebracht voor de Nintendo Switch in 2018!
Dit veelgeprezen en memorabele episodische verhaal komt naar de Nintendo Switch. Kentucky Route Zero: TV Edition, inclusief het debuut van het langverwachte vijfde en laatste deel van de serie, komt uit voor de Nintendo Switch in het begin van 2018.
In dit vervolg op het bekroonde origineel moet je diep graven, rijkdommen uitdelven en een onderwereld vol gevaren verkennen. SteamWorld Dig 2 komt uit voor de Nintendo Switch op 21 september.
Ga er alleen op uit of werk samen met drie vrienden in deze side-scrolling action-RPG. Kies uit 30 enorme quests en vier klassen voor urenlang spelplezier en bloedstollende actie. Dragon: Marked for Death komt deze winter exclusief uit voor de Nintendo Switch.
Orcs, elven en mensen hebben één ding gemeen: ze moeten eten! Battle Chef Brigade is deels een actiegame waarin alles om combo's draait, deels een drie-op-een-rij-puzzelgame en al met al een festijn voor liefhebbers van 2D-animaties. Vecht je een weg naar de Brigade wanneer de game uitgebracht wordt voor de Nintendo Switch in de winter van 2017.
In de meeste role-playing games moet je draken verslaan of magische kristallen verzamelen, maar wat dacht je van een RPG waarin je met golfclubs zwaait in plaats van zwaarden? In deze golf-RPG beleef je een meeslepend verhaal met een uitgebreide verzameling personages om te ontmoeten, golfuitdagingen om te voltooien, upgrades om te verdienen en uitrusting om te verzamelen. Golf Story komt exclusief naar de Nintendo Switch in september.
In deze ritmische actiegame laat je je vetste moves zien, verdien je respect en werf je dansers op verschillende locaties. Speel de singleplayer- of multiplayerstanden met traditionele of touchscreen-besturing. Floor Kids komt uit voor de Nintendo Switch in de winter van 2017.
Beleef nostalgie voor de klassieke beat-'em-ups van de jaren 80 en 90 met Wulverblade, een handgetekende 2D-actiegame die zich afspeelt in het oude Brittannië dat verscheurd is door oorlog. Deze co-op game voor twee spelers komt uit voor de Nintendo Switch in september.