Ballonnenjacht
Er is nu een gratis update beschikbaar voor Super Mario Odyssey voor de Nintendo Switch! Hier is alvast een voorproefje van wat je kunt verwachten van deze update.
Maak kennis met Ballonnenjacht, een nieuwe minigame die door niemand minder dan Luigi gepresenteerd wordt! Zodra je de game voor het eerst hebt uitgespeeld, kun je Ballonnenjacht spelen. Om het te spelen moet je Luigi vinden en met hem praten. Je kunt hem in ieder rijk tegenkomen!
Terwijl je Ballonnenjacht aan het spelen bent, ziet je omgeving in ieder rijk er een beetje anders uit! Zo kan het in New Donk City regenen en in Zonnesteekstad kun je een mooie zonsondergang zien. Net als in de rest van de game is het belangrijk om Cappy's mogelijkheden ten volle te benutten en je vangsten, met name de voertuigen, in je voordeel te gebruiken.
Er zullen een Sunshine-outfit, muzikantenoutfit en ridderharnas beschikbaar zijn in de Crazy Cap-winkels nadat je de game voor het eerst hebt uitgespeeld. Ook zijn er nieuwe fotofilters: munt en neon! Leg zoveel mogelijk gekke momenten op de gevoelige plaat vast! Er staan nog meer nieuwe outfits op de planning, dus houd dit kanaal in de gaten voor meer updates.
Zo te zien is Mario's grote avontuur nog niet helemaal voorbij! We hopen dat je Super Mario Odyssey met plezier blijft spelen!