Nieuwe Indie World-video doet Sports Story, Axiom Verge 2 en meer uit de doeken!
Bekijk de nieuwste Indie World-video hierboven en ontdek welke indiegames er binnenkort naar de Nintendo Switch komen! Dankzij het sportieve Sports Story, de misdadig spannende puzzelgame Murder by Numbers en de verrassende onthulling van Axiom Verge 2 is er al een hoop om naar uit te kijken in 2020! En sommige games uit de presentatie zijn nu al te spelen!