Het duo Banjo en Kazooie is klaar voor de strijd in Challenger Pack 3! Val aan met de snavel, smijt met eieren en geef je vijanden er flink van langs met Wondervleugel. Deze set bevat ook het nieuwe level Spiral Mountain, muziek uit de Banjo-Kazooie-serie, een Banjo-Kazooie-route in de stand Klassiek en een speciaal spiritboard in Banjo-Kazooie-thema.
Deze vechters zijn onderdeel van de Fighters Pass van Super Smash Bros. Ultimate! Met de Fighters Pass krijg je toegang tot alle Challenger Packs, zodra deze worden uitgebracht: vijf vechters, vijf levels en al hun bijbehorende nummers.