De nieuwste Nintendo Direct-presentatie zat tot de nok toe gevuld met updates over Nintendo Switch-games die binnenkort worden uitgebracht, waaronder Splatoon 3, Bayonetta 3, Kirby en de Vergeten Wereld, en MONSTER HUNTER RISE: Sunbreak, een monsterlijke uitbreiding voor MONSTER HUNTER RISE.
Animal Crossing-fans kregen een glimp te zien van wat er in de volgende gratis update in november naar Animal Crossing: New Horizons komt. In oktober wordt er in een Animal Crossing: New Horizons Direct meer informatie onthuld.
Ook is aangekondigd dat Super Smash Bros. Ultimate-director Masahiro Sakurai de laatste DLC-vechter zal onthullen in een speciale videopresentatie op 5 oktober. Dat zal de laatste presentatie over Super Smash Bros. Ultimate zijn.
In de video hierboven kun je de hele Nintendo Direct-presentatie opnieuw bekijken. Ga naar onze Nintendo Direct-website voor alle games, aankondigingen en trailers.