Zo gaat 2023 eruitzien op de Nintendo Switch!
Benieuwd wat 2023 op gamegebied voor je in petto heeft? Werp een blik op een handvol aangekondigde games die dit jaar naar de Nintendo Switch komen!
Over een paar weken komen er twee games uit de Persona-serie naar de Nintendo Switch! Beleef een verhaal over volwassen worden dat is begonnen met een reeks seriemoorden in Persona 4 Golden, of ontrafel het vreemde fenomeen dat bekendstaat als het 'Dark Hour' in Persona 3 Portable.
Vorm een team met iconische helden uit vorige Fire Emblem-games om nog sterker te worden in tactische RPG-gevechten. Heb jij het in je om een stokje te steken voor de wederopstanding van de Fell Dragon?
Reis door Solistia met acht nieuwe avonturiers, elk met hun eigen achtergrond, motivatie en vaardigheden, in dit vervolg op OCTOPATH TRAVELER.
Ga met Kirby, koning Dedede, Meta Knight en Waddle Dee op een platformavontuur voor vier spelers om de ontbrekende onderdelen van Magolors schip te vinden en duik in een enorme collectie nieuwe en terugkerende minigames.
Ontdek een nieuwe kant van de Umbra-heks in dit betoverende en verhalende avontuur. Werk als een jonge heks in training samen met je demon Cheshire om tegen feeën te vechten, puzzels op te lossen en je een weg te banen door een verboden bos.
In dit vervolg op The Legend of Zelda: Breath of the Wild wordt Links avontuur uitgebreid naar de hemelen hoog boven Hyrule.
Sluit je aan bij Yuma, een detective in opleiding met geheugenverlies, en Shinigami, de geest die hem achtervolgt, terwijl ze onopgeloste mysteries ontrafelen in deze dark fantasy-detective-actiegame van de makers van de Danganronpa-serie.
Geef leiding aan je bondgenoten in epische gevechten in deze actiestrategie-variant op de iconische Minecraft-serie!
Sluit je in je eentje of in de coöpstand voor vier spelers aan bij Mickey en zijn vrienden, verken het mysterieuze eiland Month en ga op zoek naar drie mystieke boeken om de wereld te redden van een naderend onheil!