Ontdek deze Nintendo Switch-games die perfect bij Halloween passen!
Neem een kommetje pompoensoep en wek huiveringwekkende momenten tot leven met deze events en games op de Nintendo Switch! Van een bovennatuurlijk Splatfest en een ondergrondse wereld tot een Lovecraftiaans visavontuur, er valt voor iedereen genoeg te griezelen. Laat de angstaanjagende festiviteiten maar beginnen!
Splatoween komt naar Splatoon 3! Kies voor Team Zombie, Team Skelet of Team Spook en ga de strijd aan in dit bovennatuurlijke Splatfest van 28 oktober om 2:00 uur tot 30 oktober om 1:00 uur.
Een ondergronds en donker rijk dat gehuld gaat in mysterie is natuurlijk dé plek om van te bibberen. In The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom vind je door heel Hyrule grote schachten die naar dit gevaarlijke nederrijk leiden. Vergeet niet om glimbloemzaadjes mee te nemen als je je aan deze donkere tocht wilt wagen!
Vanaf 26 oktober kunnen dappere Trainers het in Pokémon Scarlet en Pokémon Violet opnemen tegen de Magical Pokémon Mismagius met Ghost als Tera-type in 5-star Tera Raid Battles en zich opmaken voor een ijzingwekkend Mass Outbreak-event vol Ghost-type Pokémon!
Zin in een spannende uitdaging? Wat dacht je ervan om 's nachts op een vreemde planeet een bouwwerk te beschermen terwijl je wordt aangevallen door vijandige wezens? Tijdens nachtexpedities in Pikmin 4 moet je je in het donker weren tegen allerlei vreemde wezens... Een ware Halloween-ervaring!
Dit jaar wordt er tijdens Fortnitemares gevraagd om een vampierjager... en dat ben jij! Raak de dreiging van Kado Thorne in het hart met de gloednieuwe Wood Stake Shotgun. En de actie houdt niet op bij de vampierjacht: duik in de tijdelijk beschikbare Horde Rush, voltooi missies voor in-game beloningen en meer!
Nodig tot wel drie van je vrienden uit en maai duizenden monsters neer in Vampire Survivors. Verzamel edelstenen, verbeter je wapens en vaardigheden en help elkaar in de strijd tegen hordes griezels. Kun jij lang genoeg overleven?
Van 19 oktober tot 12 november kun je in Pokémon UNITE Quick Battles met een speciaal thema houden. En dat is nog niet alles! De kleine, eigenaardige Mimikyu is vanaf 19 oktober klaar om iedereen in de Aeos Arena de stuipen op het lijf te jagen.
Het epische western-avontuur Red Dead Redemption bevat ook Undead Nightmare, het iconische horrorverhaal waarin de wereld van Red Dead Redemption verandert in een apocalyptische overlevingsstrijd tegen een zombiehorde.
Ga met de bangelijke held Luigi op een avontuur in een hotel waar vreemde dingen gebeuren in Luigi's Mansion 3! Speel samen met een vriend in de lokale coöpstand om op elke verdieping lastige spoken uit de weg te ruimen en paranormale puzzels op te lossen. Pak de Spookzuiger G-00, krijg hulp van Gooigi en ga op spokenjacht!
Jack, de Tsaar van Halloween, komt op 31 oktober naar jouw eiland in Animal Crossing: New Horizons! Bereid je goed voor op zijn bezoek door pompoenzaadjes te planten, griezelige versieringen te maken en snoep te kopen bij Nooks hoek.