De knoppen op de Nintendo Switch-Pro-controller reageren niet of reageren incorrect
2. Controleer of de Nintendo Switch-Pro-controller voldoende is opgeladen en of hij is gekoppeld aan het systeem.
Update de firmware zodra de controller aan het systeem is gekoppeld.
4. Reset de Pro-controller door een keer op de SYNC-knop te drukken. Druk daarna op een willekeurige knop om hem weer wakker te maken.