De richtingssticks op de Nintendo Switch-Pro-controller reageren niet goed
De richtingssticks op de Nintendo Switch-Pro-controller reageren niet of reageren incorrect.
Als de richtingssticks niet reageren in andere compatibele software, of als er geen andere compatibele software beschikbaar is, moet de Nintendo Switch-Pro-controller gerepareerd worden.