Niet mogelijk om voortgang te maken (aftellen is gestopt, cursor en keuzes reageren niet goed) (Ring Fit Adventure)
Bekijk de oplossingen in Ring-Con reageert of registreert niet goed als de bovenstaande stappen je probleem niet oplossen.