Eerder gedownloade spellen zijn weg
In 2019 sluiten we het Wii-winkelkanaal dat gebruikt wordt op de Wii en de Wii U. Dit kanaal is in gebruik sinds december 2006.
Zolang je hetzelfde Wii-systeem gebruikt als waarmee je het spel oorspronkelijk hebt gedownload, kun je het spel als het verloren is gegaan of verwijderd is, gratis opnieuw downloaden.