Foutmelding bij het openen van het Wii-winkelkanaal
In 2019 sluiten we het Wii-winkelkanaal dat gebruikt wordt op de Wii en de Wii U. Dit kanaal is in gebruik sinds december 2006.
Zelfs als het systeem zonder problemen spellen afspeelt, kunnen deze online-problemen niet worden verholpen zonder het Wii-systeem te repareren. Neem contact met ons op om mogelijke oplossingen te bespreken. Ga naar de contactpagina voor de juiste contactinformatie.