Verbinding maken met het Wii-winkelkanaal
In 2019 sluiten we het Wii-winkelkanaal dat gebruikt wordt op de Wii en de Wii U. Dit kanaal is in gebruik sinds december 2006.
Om verbinding te kunnen maken met het Wii-winkelkanaal heb je een breedband internetverbinding nodig en moet je Wii-systeem verbonden zijn met het internet.
Klik hier voor informatie over het maken van een internetverbinding met het Wii-systeem, inclusief stapsgewijze uitleg, oplossingen voor problemen bij het maken van een internetverbinding en meer.