Problemen bij het kopen van Wii Points
In 2019 sluiten we het Wii-winkelkanaal dat gebruikt wordt op de Wii en de Wii U. Dit kanaal is in gebruik sinds december 2006.
Als je de melding ontvangt dat je geen Wii Points mag kopen, klik dan hier om ons een e-mail te sturen. Vergeet niet je contactgegevens te vermelden, zodat de Nintendo Technische Dienst contact met je kan opnemen.