Thema's downloaden met een downloadcode
Stap 1) Raak eerst linksboven in het HOME-menu het instellingenpictogram aan om de HOME-menu-instellingen te openen.
Stap 3) Raak rechtsboven in het touchscreen de menuknop (drie horizontale strepen) aan.
Stap 5) In het volgende scherm kun je je code invoeren. Kies OKÉ om te beginnen met downloaden.
Let op: als je je Nintendo Network ID wist, dan worden alle gedownloade thema's die aan die Nintendo Network ID zijn gekoppeld, ook gewist.