Downloadversies van Nintendo 3DS-games
Beleef oude favorieten van klassieke spelsystemen als de Game Boy en de Game Boy Color opnieuw. Je vindt hier ook games van de NES en de SEGA Game Gear.
Dit is een selectie van leuke games en applicaties van zowel Nintendo als onafhankelijke ontwikkelaars, die je binnen enkele seconden naar je systeem kunt downloaden.
Dit is heel gemakkelijk! Eerst maak je op je Nintendo 3DS of 2DS verbinding met het internet, en voer vervolgens een systeemupdate uit.