In de themawinkel kun je thema's kiezen waarmee je het HOME-menu van je Nintendo 3DS-systeem kunt opleuken. Met deze thema's kun je je handheld-systeem een persoonlijk tintje geven door zelf de achtergrondmuziek, afbeeldingen, pictogrammen en geluiden in te stellen. Ook voor jou zit er iets bij!
In de themawinkel op de Nintendo 3DS kun je alle beschikbare thema's bekijken en kopen. Ontdek hoe je thema's kunt downloaden en wijzigen.
Hier zie je enkele thema's die beschikbaar zijn, maar je vindt er nog veel meer in de themawinkel!