Kom meer te weten op onze speciale amiibo-website.
Scan een amiibo tijdens het spelen van compatibele Nintendo 3DS- of Wii U-software en ontdek verrassende nieuwe spelonderdelen! amiibo doen in elke game iets anders: ze kunnen toegang bieden tot nieuwe spelstanden, wapens of opties. Ook kunnen verschillende games je amiibo krachtiger maken, zodat deze een geharde bondgenoot wordt... of een tegenstander van formaat!