Nintendo 2DS
Beleef avonturen in de beroemde gameseries van Nintendo, die je nergens anders vindt, zoals Zelda, Mario, Animal Crossing en Kirby! Op de Nintendo 2DS kun je alle Nintendo 3DS-games spelen in 2D. Met een geweldig aanbod aan games dat elke maand groeit, valt er voor iedereen heel wat te genieten.
De Nintendo 2DS is met terugwerkende kracht geschikt voor alle Nintendo DS-spellen, dus kun je een enorme hoeveelheid oudere spellen opnieuw spelen of ontdekken!
De Nintendo 2DS is verkrijgbaar in verschillende geweldige kleurencombinaties, ZWART + BLAUW, WIT + ROOD en ROZE + WIT. Kies de kleuren die het beste bij je passen! Alles wat je nodig hebt, zit in de doos, waaronder een SDHC-geheugenkaart van 4 GB en een Nintendo 3DS-voeding die je kunt gebruiken voor de Nintendo 2DS, Nintendo 3DS en Nintendo 3DS XL.