Nintendo 3DS
Naast de introductie van 3D-beelden zonder bril, biedt Nintendo 3DS elke dag nieuwe verrassingen via StreetPass en SpotPass als je hem bij je draagt!
Beleef prachtige 3D-avonturen in de beroemde gameseries van Nintendo die je nergens anders vindt, zoals Zelda, Mario, Animal Crossing en Kirby! Met een geweldig aanbod aan games dat elke maand groeit, valt er voor iedereen heel wat te genieten op de Nintendo 3DS.
Je kunt de Nintendo 3DS gebruiken om Nintendo DS-games te spelen, dus kun je een enorm aantal eerder verschenen games opnieuw spelen of ontdekken!