Nu wil ik graag dat jullie me allemaal vertellen wat jullie in het bijzonder aanraden als het om Nintendo Land gaat. Kan ik met jou beginnen, Yamashita-san?
Natuurlijk. Ik beveel de teamattracties aan. Als je alle levels in de level-gebaseerde attracties voltooit, verschijnt er een extra gebied dat als een geheim level is. Zeker als het om Metroid-schietpartij gaat, lukt het me maar niet om dat extra level uit te spelen, hoe vaak ik het ook probeer (lacht)!
Precies. En alle levels hebben een Meesterrang13. De extra gebieden zijn zo al moeilijk te voltooien, maar de Meesterrang is al helemaal een uitdaging…13. Meesterrang: deze status verdien je zodra je een gebied onder strikte voorwaarden voltooit – zo mag je bijvoorbeeld bepaalde aanvallen niet gebruiken.
Ik ben absoluut het meest enthousiast over de tijdsuitdagingen in de attracties, zoals die van The Legend of Zelda: heldenstrijd . De tijdsuitdagingen hebben een sterk eigen karakter omdat ze zo simpel zijn.
Hoe meer je speelt, des te meer je kunt genieten van een diepere spelervaring. En wat zou jij aanraden, Sakaguchi-san?
Wat de voortgang in het spel betreft: als je in elke attractie aan een bepaalde voorwaarde weet te voldoen, verdien je een speciale titel. Als je de titel in alle attracties weet te bemachtigen, kun je het einde zien. De rest moeten de spelers zelf maar uitvinden (lacht)!
Een ander punt dat ik wil noemen is dat er een enorme hoeveelheid muzieknummers in dit spel zit. Als je korte tracks meetelt, zoals trompetgeschal en arrangementen, zijn er meer dan 200 nummers.