Waarom hebben jullie besloten tafeltennis toe te voegen en niet tennis?
We wilden zoveel mogelijk voorkomen dat we sporten uit de voorgaande titel gebruikten.
Ik denk dat vooral tennis een diepe indruk achterliet bij spelers, dus wellicht was dat de reden dat jullie wilden voorkomen dat die sport in het bijzonder nog een keer werd gebruikt.
Dus daarom besloot je dat tafeltennis de aangewezen sport was voor de nieuwe titel.
Het uitmuntende reactievermogen van Wii MotionPlus maakt het ideaal voor tafeltennis. Tennisrally's zijn in vergelijking langzaam. We zouden in staat zijn geweest om vertragingen te verhelpen.
Dus tennisrally's zijn relatief langzaam in vergelijking met de extreem energieke en snelle rally's in tafeltennis – tak, tak, tak!
Dat klopt. In bestaande tennisspellen werden knoppen gebruikt om een bepaald effect te geven. Het werd nu mogelijk om effectballen of lobjes te geven door de juiste beweging te maken.
Ik denk dat veel mensen de sport gespeeld hebben en snappen hoe je de bal effect geeft. Daarom dachten we dat de meeste mensen het concept snel zouden begrijpen.