Donkey Kong Country
DK en Diddy zijn op een zoektocht naar hun gestolen lading bananen. Baan je een weg door meer dan 30 uitdagende levels, neem plaats op de rug van je dierenvriendjes en houd je goed vast tijdens de dollemansritten in mijnwagens. Gaan met die banaan!
Dit vervolg op de hit Donkey Kong Country staat in het teken van piraten! Loods Diddy en Dixie Kong door acht woeste werelden vol dolkomische actie over Crocodile Isle. Pas wel op, want het wemelt er van de Kremlings.
In het laatste deel van de klassieke Donkey Kong Country-trilogie bestuur je Dixie en Kiddy. Gebruik hun unieke vaardigheden om verraderlijk terrein te doorkruisen, ga op zoek naar zeldzame Banana Birds en neem het op tegen KAOS, de nieuwe baas van de Kremlings.
Neem het op tegen vliegende varkens, geduchte Zingers en de Kremlings-reptielen tijdens je trektocht door een piratenschip, een ongelooflijke onderwatertempel, gevaarlijke sneeuw en in de lucht.
Donkey Kong is ontvoerd door de kwaadaardige King K. Rool, die DK's volledige bananenvoorraad als losgeld eist! Diddy Kong voelt er echter niks voor om de kostbare bananen op te geven, dus hij en Dixie Kong trekken er samen op uit om hun vriend te redden.
Kruip in de huid van Dixie of Kiddy in 36 levels vol platformactie en avontuur. Op de zoektocht naar de waarheid achter de Lost World krijg je hulp van je vrienden, zoals de spin Squitter, de papegaai Squawks, de olifant Ellie en de zwaardvis Enguarde.