Wii U-downloadsoftware
Daarin staan de Three Cavaliers centraal: Yew Geneolgia, Janne Angard en Nikolai Nikolanikov. De demo vormt een voorbereiding op het avontuur en geeft je de mogelijkheid om beloningen vrij te spelen in de volledige versie van de game, afhankelijk van de voortgang in de demo.
Je kunt de Bravely Second: End Layer-demo: The Ballad of the Three Cavaliers meerdere keren uitspelen. Je kunt echter alleen beloningen vrijspelen in de volledige game als je het spel opslaat nadat je de demo volledig hebt uitgespeeld. Opmerking: de Bravely Second: End Layer-demo: The Ballad of the Three Cavaliers kun je alleen in het Engels spelen.