In 2019 sluiten we het Wii-winkelkanaal dat gebruikt wordt op de Wii en de Wii U. Dit kanaal is in gebruik sinds december 2006.
Wat is WiiWare? Het is een verzameling compleet nieuwe spellen die niet te koop zijn in de winkel, maar alleen in het Wii-winkelkanaal op je Wii-systeem. De spellen zijn aan te schaffen door Nintendo Points in te wisselen en worden direct naar je Wii gedownload of naar een SD-geheugenkaart.
WiiWare biedt een scala aan spellen voor zowel nieuwkomers als veteranen. Of het nu gaat om simpele maar verslavende spellen of om betoverende avonturen, WiiWare-titels worden op een creatieve manier geproduceerd, waarbij rekening wordt gehouden met de unieke mogelijkheden van het Wii-systeem.
Gebruik de navigatieknoppen hierboven om meer te weten te komen over de populairste WiiWare-titels, om alles te lezen over Nintendo Points of om je op weg te laten helpen door handige instructievideo's. Bekijk de video hier rechts voor een korte introductie van WiiWare.