Arcade Archives VS. STAR LUSTER
The player uses the Star luster “G.A.I.A” to fight the invader “Battura” who is trying to cause a big bang.
Defend your base from enemies by switching between Map Mode, where you choose which enemies to attack, and Combat Mode in the battle space.