Baking Time
Satisfy your customers and earn money that you can spend to hire additional staff and expand your bakery! Unlock new recipes and serve even more delicious pastries!
Need a helping hand? Invite your friend to play in local co-op mode and expand your bakery to the next level! Grab your aprons and get ready to bake up a storm in Baking Time together!