Blind Shot
Take on the role of a clumsy commando, sent to fight a zombie horde. Turn-based gameplay, unusual mechanics dependent on your own pace of play. Gameworld and events inspired by a myriad of cult action movie parodies. Die, but take many of those mumbling green dudes with you!