Curse Crackers: For Whom the Belle Toils
Help Belle the acrobat and Chime the living bell recover her kidnapped boyfriend from her rival Bonnie, who has suddenly returned with strange new abilities and a crew of trouble making, graffiti loving skeletons! It’s up to Belle to take Bonnie's new crew head on and get her boyfriend back!