Demolition Inc HD
Demolition, Inc. is a new action strategy game: Assume the role of the daring demolition worker Mike and start a devastating chain reaction on earth. Use cool tools and weapons and expand your destructive powers!
Combining action and strategy - Use the endless possibilities of combining your tools and weapons to make devastating chain reactions. Only this way you can manage to tear down whole cities before the army arrives!
Tools and Weapons - Use you tractor beam to take control of cars, place anti-gravity ramps to maximize damage, use the huge wrecking ball to make way. Improve your skills on the way and unlock breathtaking and crazy new tools and weapons!
Rampage mode - Limitless destruction. Go mayhem with all your tools and weapons you have unlocked. The level is your playground and you experience new breathtaking scenes of destruction anew over and over again.