Depths of Sanity
A mysterious signal. A missing crew. And a long buried secret. As Commander Abe Douglas, explore massive oceanic biomes, battle monstrous creatures, and uncover a mystery that threatens not only your crew, but your own sanity.
When The Baroness submarine disappears investigating a massive vibration deep in the Atlantic, Abe Douglas, the commander who assembled its crew, makes it his responsibility to find out what happened. Discover the fate of each crew member and reveal the truth of the signal coming from the ocean floor.
Traverse beautiful coral reefs, sunken ship graveyards, underground magma lairs, and much more in your journey to the darkest depths of the ocean. Utilize a wide range of unique tools to explore your environment, including tow lines to pull through heavy currents, a sonar system to navigate pitch black darkness, and more.