Puzzletronics: Digital Infinite
Puzzletronics: Digital Infinite is a minimalist jigsaw-puzzle. The player must move the pieces to form logical circuits while listen to a relaxing and calm soundtrack.
Challenge yourself through 135 different levels with a variety of difficulty in them, learning the behavior of logical doors and digital logic. The game presents an intuitive gameplay that dispenses tutorials.