The Town of Nie
The protagonist is a young man named Hisora, who works several blue-collar part-time jobs. One day, he suddenly finds himself lost in a strange world.
This is an otherworldly boys-love fantasy in which Hisora will risk his life to find a way back to his world.
The main character Hisora lost his family when he was a teenager, and now gets by working a menial part-time job.
One day while working his job, Hisora notices a young man in mourning clothes who drops a bouquet of white flowers while heading into a dark alley.
Hisora is the only flesh and blood human, wandering around in this world filled with creepy things. He looks for a way to return to his own world, but there is none.
・SThe fun operation system lets you listen to the BGM, and has a voice save function that allows you to save your favorite voices and listen to them at any time.