Claiming your soundtrack CD and free download codes for Mewtwo couldn’t be easier!
Participants who qualify before 22:59 (UK time) on January 20th 2015 can receive both the soundtrack CD and free download codes. Participants who qualify between 23:00 (UK time) on January 20th and 22:59 (UK time) on March 31st 2015 can receive free download codes only.
Register both Super Smash Bros. for Wii U and Super Smash Bros. for Nintendo 3DS in Club Nintendo in the timeframe specified above, and fill out the software registration surveys.
Log in to Club Nintendo 24 hours later and click the Promotion banner to proceed. You will then be able to claim two download codes for the additional character Mewtwo – one code for use on Wii U, and one for use on Nintendo 3DS – and, if you qualified by 22:59 (UK time) on January 20th 2015, your soundtrack CD.
The request of the soundtrack CD must be completed by 22:59 (UK time) on January 27th 2015. The request of the download codes must be made by 22:59 (UK time) on April 7th 2015.
The download codes can be used to download the additional character Mewtwo, for use in Super Smash Bros. for Wii U and Super Smash Bros. for Nintendo 3DS. Full instructions can be found in our using your download codes section.
For more information, please check out the Terms & Conditions section of this promotional page.