In order to become a Club Nintendo member, you need to register at least one registerable Nintendo system or boxed game on the Club Nintendo website. You can find a red product registration card inside the packaging of all current Nintendo systems (excluding Wii U) and many Wii U, Nintendo 3DS, Wii and Nintendo DS games – enter the printed code on the Product Registration section of the Club Nintendo site and then follow the on-screen instructions.
Please note, it may take up to 24 hours for downloaded software to successfully display in Club Nintendo once your accounts are linked.
For downloadable versions of eligible games to count towards this promotion, the registration survey(s) within Club Nintendo must be completed by 22:59 (UK time) on January 20th 2015 to qualify for both soundtrack CD and download codes, or by 22:59 (UK time) on March 31st 2015 to qualify only for the download codes.
The CD is exclusively available for participants who register both games before 22:59 (UK time) on January 20th, 2015. The request of the soundtrack CD must be completed by 22:59 (UK time) on January 27th 2015.
No: everyone who claims their soundtrack CD before 22:59 (UK time) on January 27th 2015 will receive a CD.
You will be able to claim two free two download codes for Mewtwo, but not the CD.
Dispatching of soundtrack CDs will begin in early 2015. Dispatching of download codes will begin on April 15th.