Redeeming your download codes for Mewtwo is easy.
Before proceeding, please make sure you've updated both games to version 1.0.6 by installing a software update, available from April 15th 2015. Find out how to download the software update for Super Smash Bros. for Wii U or how to download the software update for Super Smash Bros. for Nintendo 3DS in our Support section.
In Super Smash Bros. for Nintendo 3DS, open the AOC Shop and enter your download code.
Your download will begin, and once it's finished, you'll be able to use Mewtwo in Super Smash Bros. for Nintendo 3DS!
Your download will begin, and once the installation has finished, you'll be able to use Mewtwo in Super Smash Bros. for Wii U!
Mewtwo will only be available to use in Super Smash Bros. for Wii U after the download and installation process has finished. You can check its progress on the Download Management screen from the Wii U Menu or Wii U HOME Menu.