Colour Range
This special edition hardware bundle contains a New Nintendo 2DS XL – Creeper Edition system with a digital copy of Minecraft: New Nintendo 3DS Edition pre-installed on a 4GB microSD card, plus a Nintendo 3DS AC adapter.
Includes a white New Nintendo 3DS system with a pre-installed digital copy of Animal Crossing: Happy Home Designer, a unique set of cover plates and one special amiibo card.
Includes a black New Nintendo 3DS system with a pre-installed digital copy of Monster Hunter 4 Ultimate, black cover plates as well as black Monster Hunter 4 Ultimate cover plates featuring iconography from the game, plus a download code for the Monster Hunter 4 Ultimate Hunter’s Seal HOME Menu theme.